Reklamácia a vrátenie tovaru

Reklamácia a vrátenie tovaru

Zásielka poškodená pri preprave:
 
Ak ste dostali poškodený obal alebo tovar, okamžite spíšte za prítomnosti kuriéra protokol o poškodení. Poškodenie si tiež odfoťte (zabalená krabica, tovar po rozbalení, samotná krabica). To nám umožní začať reklamačné konanie. Ak vidíte, že obal je poškodený, ale výrobok sa zdá byť bez závad, čo najskôr ho rozbaľte a uistite sa, že je všetko v poriadku. Ak zistíte akékoľvek poškodenie, napíšte nám na info@mmgastro.sk.
 
Reklamácia z dôvodu iných vád a porúch výrobku:
 
Podľa platných právnych predpisov má podnikateľ, ktorý vykonal nákup, nárok na 12-mesačnú záručnú dobu. V niektorých prípadoch môže byť záruka dlhšia, o čom je zákazník informovaný na stránke výrobku v internetovom obchode. Pravidlá nákupu zo strany spotrebiteľa sú podrobne uvedené vo Všeobecných obchodných podmienkach.
 
Ak zistíte, že výrobok nefunguje, má chyby alebo je nekompletný, oznámte nám to čo najskôr. Reklamáciu je najlepšie nahlásiť prostredníctvom formulára alebo e-mailom na adresu: info@mmgastro.sk. V hlásení popíšte podrobnosti o závade. Priložte prosím doklad o kúpe vo forme faktúry s DPH. Ak bolo zariadenie nainštalované autorizovaným servisným strediskom, priložte protokol o inštalácii.
 
Podrobné podmienky záruky, reklamácie a vrátenia sú opísané vo Všeobecných obchodných podmienkach.
 
Chýbajú niektoré komponenty alebo časti výrobku?
 
Ak ste zistili, že niektorá časť alebo komponent chýba, kontaktujte nás telefonicky alebo e-mailom na adrese: info@mmgastro.sk.
 
Chcete výrobok vrátiť?
 
Ak chcete výrobok vrátiť, vyplňte formulár na vrátenie a počkajte na našu odpoveď. Po spracovaní Vašej žiadosti Vám poskytneme ďalšie pokyny.
 
Nezabudnite, že vrátený tovar musí byť bez závad, nepoužitý a zabalený v pôvodnom obale.
 
Vrátenie tovaru môžete uskutočniť aj vyplnením formulára na odstúpenie od zmluvy (k dispozícii tu), ktorý je potrebné priložiť k vrátenému  tovaru. Presnú adresu na vrátenie tovaru nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach.
 
Nenašli ste v zásielke faktúru?
 
Faktúru Vám zašleme e-mailom po spracovaní Vašej objednávky. Faktúry neprikladáme k balíkom.
 
Nenašli ste návod na obsluhu alebo montáž?
 
Návod na obsluhu a montáž a záručné podmienky sú priložené k výrobku. Ak ste dokumenty náhodou vyhodili spolu s obalom, kontaktujte nás e-mailom na adrese info@mmgastro.sk. Chýbajúce návody Vám zašleme e-mailom.

pixel